Simplify Online Reputation Management for Hotels

Easily Track What Guests Are Saying About Your Hotel & Leverage that Information to Improve Guest Experience

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BrandGain now offers an Integrated Survey Functionality that can Track Guest Satisfaction and Loyalty :

HOTEL REPUTATION MANAGEMENT AND HOTEL MARKETING
GO HAND IN HAND

Hotel Reputation management is a key function with dedicated groups of experts aligned to regularly monitor all social media channels & review sites, analyse guest feedback, respond to comments and taking rectifying steps for negative feedback. As more and more guests rely on hotel reviews before making a booking, it is essential that ORM becomes a part of hotel marketing . Hotel Reputation Management has gained far more importance in the current era and the practice is now an indispensable tool for measuring guest satisfaction.

EXPERIENCE RATEGAIN'S ONLINE HOTEL REPUTATION MANAGEMENT TOOL, YOU WILL LOVE IT!

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HERE'S WHAT OUR CLIENTS HAVE TO SAY

Oggi, l'analisi delle opinioni degli ospiti è importante, poiché le loro valutazioni vengono pubblicate su numerosi siti di opinioni sul Web. Le esigenze espresse sono comuni a tantissime persone, la trasparenza è essenziale per gli hotel. Il tool di RateGain è molto utile in questo senso, poiché aiuta a identificare queste esigenze. Consente infatti di analizzare le opinioni dei tuoi ospiti e di soddisfarne le esigenze.

Stavros Drakou
Direttore
Cyprotels Hotels and Resorts, Cipro

Gli ospiti condividono i loro feedback sui siti di opinioni, con le OTA e sui social media. L'analisi immediata dei dati è fondamentale sia per il team di marketing che per quello operativo. I tool di RateGain aiutano le strutture a offrire agli ospiti un'esperienza integrata. Ciascun ospite deve essere trattato individualmente.

Richard Lewis
Chief Excecutive Officer
Landmark Hotels, Dubai

L'evoluzione dei portali digitali e l'enorme quantità di reti sociali hanno rendono oggi le informazioni trasparenti e accessibili con pochi clic. La sfida chiave è determinare il livello di discrezione durante la condivisione dei dati online; il tool intelligente di RateGain rende questo compito più semplice. Il team di RateGain ha fatto un lavoro eccellente nella gestione della reputazione online del nostro hotel.

Trisna Widia
Corporate Internet Marketing & E-Commerce Manager
Prime Plaza Hotels and Resorts, Indonesia

We are using RateGain’s tools for Rate Intelligence, Hotel Channel Manager, and Online Reputation Management. All the tools are smart and easy to use. RateGain team is very helpful and we are very happy to share our experience with other hotels as well.

Tran Quynh Chi
Director of Sales and Marketing
Hotel Continental Saigon

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Real time review management on the go using mobile app
Respond to online reviews from one platform
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